Skolan sen träna

hej på er alla!
Det har vart lite dåligt från min sida att blogga. Så jag får väl lägga upp en snabbt inlägg nu. Jag kom precis hem från skolan och jag har ätit och tjockat mig lite hehe! Jag har haft svenska, engelska och matte idag Så det har vart ganska chill idag asså. Men maten i skolan gjorde min dag asså. Semla till efterrätt så himla nice assssssssssssååå!! Blev överlycklig så jag sprang upp för trappan till matsalen.
Sen efter skolan åkte jag ner med Sara till stan och kollade på lite grejer. Sara köpte en Star Wars tröja och sen en nessesär. Jätte fint alltihop! Ikväll ska jag åka och träna lite med Lovisa. Vi ska bitta oss lite med dans aurobiskt (ursäkta stavningen). Men det är det jag har gjort i dag och ska fortsätta med ikväll. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0