Torsten Flinck



Wohoo!
Bara jag som är glad att Torsten gick vidare? Så sjukt himla grymt asså!
Låten rockar och har ett sådant bra budskap som bara Torsten kan få fram, kolla bara på honom när han sjunge den liksom, det är bara så 100% känsla!

Jag vet att han har haft tunga rykten efter sig och ett tungt liv bakom sig, det är det ingen tvekan om! Men jag är av den typen som tycker att alla ska få obehindrat med chanser. Man har bara inte en andra chans, man har en hundrande chans, en tusende chans! Jag tycker det var såååå stark av honom att ställa upp, genomföra efter att ha blivit utbudad på genrep och sen nu gå vidare ikväll!

Jag vet inte om det är meningn, men låtens budskap säger så mycket, som att han klivit upp och vanknat! Hoppas det är så för asså han var så grym ikväll!

Kom ihåg det, alla alla alla förtjänar alltid en till chans!

Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0