Galet sjukt besviken

Måste bara säga att jag är så himla besviken på mig själv! Min dåliga planering är as kass...
Kom inte iväg till Scandinavium (Göteborg horse show) och jag har bokat språkresa precis då Falsterbo veckan drar igång och jag missar även Peace & Love! Hallå asså det får man bara inte missa!

Och så är jag arg att jag inte är född ett år tidigare för den 26maj är ju grymaste partyr på Stockholm Stadion... Nej nu är jag bara så pissed off! Jag klarar inte en sommar utan alla dessa kuligheter!

Jag låter säkert asgnällig nu eftersom jag har fått möhligheten att åka till Engaldn i tre vecor på språkresa men är det verkligen värt det och missa alla dessa roliga sommarplaner som mina vänner kommer dra på utan mig?!

Bjuder på en jukt grymt låt somfår mig astaggad till sommaren 2012 iaf ;)



Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0