Trött så in i berget



Men hallå hallå!
Är så grymt trött idag alltså! Efter lunchen åkte jag bara direkt hem och mös ner mig med lite mellanmål och tog en promenad med hunden och bara chillat!
Har haft en sådan här bad day idag alltså, varit så himla envis och kall idag mot allt och alla! Opps förlåt alla ni som fick stå ut! Mest bara pappa och stackars Lovisa, sorry gumman <3

Men nu är jag på lite bättre humör och väntar på go' middag! Kyckling och rotfruker i ugn :) Ska nog ut på en liten joggrunda sen med min lilla Rita.

Love!


Kommentarer
mary

Fin bild :)

2012-03-01 @ 14:56:45
URL: http://maryphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0