TheSameName



Var hälsad alla människor, vi kommer med fred!
Vi har starta denna hyper-intressanta blogg tillsammans eftersom vi inte har något liv längre. Våra dagar spenderas oftast framför godispåsen men ibland råkar våra fötter leda oss till gymmet...

Ibland händer det ju såklart att vi är sociala med omvärlden men oftast tar dem avstånd från oss för vi är så fruktansvärt fula!

Det är då jag som skriver nu som är till vänster i bilden, den snygga av oss. Jag är då Lovisa RS som mina inlägg kommer gå under och den fula blondinen bredvid är Lovisa A.


Jag är ett fan av kaninpäls, bara råkade blir så när jag växte upp i Norrland. Och ni ser den gråa som jag har på huvudet det är min gamla kanin Bertil som avled när jag gosade lite för mycket med honom.
Lovisa A har en dunjacka med gamalt dun från sin gama gårdsanka Andy.

Hoppas ni anser vår blogg värd att läsa och återkommer fler gånger för galna inlägg!

Peace everybody, peace!




Kommentarer
Dennis

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! BEEEEEEEERTIL!!! WHY?!?!?!

2012-02-23 @ 20:11:00
URL: http://withyen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0