Flaming hair



Yoo läsare!
Trivs grymt bra i mina nya kläder från Carlings som jag shoppade igår! Kan visa er sen:) Jag som lovade att sluta shoppa men när jag satt min fot innanför Carlings dörrar så bara "Jag har kommit hem!"
Kan ni tänka er att jag bara varit inne på Carlings två gånger i mitt snart 17 åriga liv? Och har jag aldrig någonsin shoppat därifrån. Helt sjukt eftersom dem passar mig så bra i smaken, iaf just nu!

Är en salig blanding av preppy, bohem indie hippie och rock?! Den blandningen kan inte bli mer än galen och just därför är det ju sjukt svårt att mixa dem så jag får lite av allt så ni förstår varför jag vill shoppa så mycket hela tiden! För allt passar ju till något och varje säsong kommer nya saker inom alla stilar och jag vill liksom ha allt allt allt... Lyxproblem!

Love!


Kommentarer
Blopparna - Alexandra

Snygg färg du har i håret :)



http://bloppfashion.se

2012-02-29 @ 14:41:42
URL: http://blopparna.bloppfashion.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thesamename

Välkommen till vår blogg, TheSameName! Vi är två galna tjejer som heter Lovisa och lever livet i Uppsala. Våra liv gåt ut på att inte ha tråkigt, så vi gör nästan vad som helst för att slippa just det. Skola, vänner, mode och träning är stora delar av våra liv.

RSS 2.0